2017年2月17日金曜日

loved this (DT work)


 
Here is my layout for the Scrap Our Stash February 15th Challenge!
Here's the rules: Create a layout inspired by this awesome sketch made by Brenda, and add a stash item from your stash that starts with each letter of the word-CUPID
I chose C-Clip, U-Ultra marine, P-Polka Dots, I- Ink, D-Diecut
 
Scrap Our Stash 2月15日のチャレンジです!
ルール: スケッチ+CUPIDの頭文字で始まるアイテムを使ってレイアウトを作ること。
私は、クリップ、ウルトラマリン(色)、水玉模様、インク、ダイカットを選びました。
 
 
This sketch was really new and fun! I especially like the triangles, so I cut them out and placed them like the sketch. I layered paper, diecuts and chipboard frames and popped up one of the pictures to add dimention. For the circle, I used twine. Ultra Marine color was used in the diecut words, and I used the same ink to write the journal. Here are some close-ups;

今回はスケッチに忠実に作りました。三角がとても可愛かったので、ペーパーから切り出して配置しました。ペーパーやダイカット、チップボードのフレームを重ね、写真を一枚ポップアップさせて立体的にしています。丸は、トワインを使いました。ウルトラマリン(ブルー)は、ダイカットとジャーナルに使ったインクの色です。






 
The challenge is open til Feb 28th. I hope everyone enjoys!!
Thank you for visiting!!
 
チャレンジは2月28日が締め切りです。皆さんも楽しんでくださいね♪
訪問してくださり、ありがとうございました。
 
Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。