2017年2月23日木曜日

best friend FOREVER

 
 I made a layout based on the sketch from creative scrappers. Here is the sketch!

creative scrappers のスケッチを元に、レイアウトを作ってみました。こちらがスケッチ♪

 
This is my daughter with her best friend ♡ We were riding on a ferris wheel. My daughter's friend was afraid at first because the floor was transparent, but as she got used to it, she was smiling and enjoying the ride.

娘と、一番の仲良しのお友達と観覧車に乗っている写真を使いました。お友達は最初、床が透明なので怖がっていましたが、慣れていくうちに表情も和らいで楽しんでいました。

I placed strips of paper randomly, and machine stitched some of them. I lifted the edges to add dimention. I placed foam under the pictures so they will pop up, and embellished around them with wood veneers and fussy cut out hearts. I love how this turned out! Here are some close-ups;

ペーパーを色んな太さにカットして並べ、ミシンをかけてから端を少し曲げて立体感を出しました。写真の下にはポップアップシートを貼って浮かせています。周りの飾りには木のエンベリや切り出したハートなどを使いました。





 
I enjoyed making this layout with the sketch, and you should visit the challenge site because there are so many talented designers there!
Thank you for visiting:)
 
今回も楽しく作れました!チャレンジサイトも是非覗いてみてね!素敵なデザイナーさんの作品がたくさん見れますよ!
訪問してくださり、ありがとうございました。
 
Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。