2019年2月15日金曜日

grateful (CSI CASE FILE #273 DT Work)

 
 
Hello! Today's layout is  based on the Case File of CSI. I was inspired by the wreath, flowers and colors. Love the soft colors!
 
こんにちは!今日のレイアウトは、CSI のDTワークです。写真のリースやお花、色からインスピレーションをもらいました。柔らかい色合いが素敵!
 
 
I found two perfect flower patterned paper for this Challenge. I fussy cut all the flowers and leaves from them and decided to create a wreath with it. Before I adhered anything, I did some mixed media on the background. I pulled out my silver texture paste and a stencil, created patterns in the middle of the layout and colored inside them with watercolors after it had dried. I placed all the cut out pieces and added some fabric flowers, ribbons, diecuts, butterflies, wooden hearts and a pin. I matted my photo with a large project card and placed it inside the wreath. I love how this turned out and here are some close-ups;

このチャレンジにピッタリのお花のパターンペーパーを見つけました。そのペーパーからお花と葉っぱをカットアウトして、リースを作ることにしました。貼りつける前に、背景にステンシルとシルバーのテクスチャペーストを出して背景に模様づけ。乾いてから水彩絵の具で着色。カットアウトしたお花と葉っぱを配置し、さらにお花やリボン、ダイカット、蝶、木のハート、ピンなどで飾りつけました。写真を大きめのプロジェクトカードと重ね、リースの中に配置。なかなかいい感じの仕上がりになりました。クローズアップです♪






Thank you so much for stopping by, and I hope you will join us!!
 
訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんのご参加もおまちしております!
 
Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。