2019年2月3日日曜日

cute (Scrap Or Stash DT Work)

 
 
Hi! Today's layout is based on the Scrap Our Stash Saturday Morning Cartoon Inspired Stash Challenge. Create a layout inspired by the Cartoon and you must use HEART patterned paper AND/OR (3) or more HEARTS.
 
こんにちは!今日のレイアウトはScrap Our Stash のチャレンジで作りました。ルールは、カートゥーンとスケッチからのインスピレーション、そしてハートのパターンペーパーか3つ(またはそれ以上の数の)ハートを使うこと。
 
These are pictures of my daughter and her childhood friend. They have been friends since they were babies, and they were often mistaken as twins:)
 
娘と幼馴染の写真を使いました。二人は赤ちゃんの頃から大の仲良し♡よく双子に間違えられました(笑)
 
 
Since I wanted to use horizontal pictures, I rotated the sketch. I cut out a big piece of woodgrain paper and adhered it. On the right side, I layered a decorative ribbon. Then I drew a big heart and adhered a pearl string. To add some texture, I layered a thin cloth underneath the photos and popped them up with foam. I cut out some flowers, butterflies a bird , pearls and golden heart-shaped stickers for embellishments. Here are the close-ups;

横写真を使いたかったので、スケッチを90度回しました。木目ペーパーを大きめにカットして貼り、右側にレースのリボンをつけました。大きなハートを描き、その上をパールストリングをのせました。立体感を出すため、写真に薄い布を重ね、ポップアップ。カットアウトしたお花、蝶、鳥と、パールやハートのゴールドステッカーをエンベリとして使いました。クローズアップです♪





 

Love the heart-warming atmosphere of this layout. Thank you so much for stopping by, and I can't wait to see yours!!
 
温かい雰囲気に仕上がって満足!訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんの作品も楽しみにしています♪ 
 
Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx



0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。