2018年8月17日金曜日

This makes me HAPPY (Scrap Our Stash DT Work)

 
 
I'm so happy to share my take on the Blend-A-Sketch Challenge of Scrap Our Stash. Here are the sketches. I took the vertical design from the right sketch, and the photo block and title from the left.
 
Scrap Our Stash のDTワークです♪ 二つのスケッチを組み合わせてレイアウトを作ること!私は右側の縦デザインと、左側の写真のとタイトルの配置を使って作りました。
 
 
This is another summer picture of my daughter. We went to a water park with our friends, and the children had so much fun!! I applied a coat of gesso as usual, and painted the background with yellow and blue paint. I cut out a piece of patterned paper and placed it in the center. I used a cut file of lemonslices with white cardstock and painted them with shimmerz. I backed the photos with white gauze and adhered them to patterned paper. I cut our some pieces with ARROWS (which is also included in the challenge) and placed them under and over the pictures. I also used diecut pieces, enamel dots, dew drops and epoxy stickers. I splashed some more paint throught the layout and that's about it!

またまた夏レイアウトです。友達とウォーターパークに行った時の写真ですが、子供たちは本当に楽しそうでした♪ まずはいつも通り、ジェッソを塗りました。その後ブルーとイエローの絵の具で着色。太めのボーダーをカットし、中心に貼りつけました。ダイカットマシンでレモンを切り出し、ラメ入りのペイントで着色。写真にガーゼを重ね、ペーパーに貼りつけました。もう一つのチャレンジ、矢印を使うこと、を達成するために、ペーパーから矢印つきのものをカットアウトし、写真の下と上に重ねました。また、ダイカットやエナメルドッツ、デュードロップ、ぷっくりステッカーなどを使って飾りつけ。レイアウト全体に絵の具を飛ばして完成!






Thank you so much for stopping by, and have a nice day!

立ち寄って下さり、ありがとうございました。良い一日を♪

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx



0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。