2018年8月1日水曜日

GOOD LIFE (CSI CASE FILE #259 DT Work)

 
 

 
Hi again! Today I have a layout I made with the new case file from CSI. I was inspired by the colors, map pattern and the vehicles. I used a cut file to create a map, and backed some of the open spaces with patterned paper. I spread some orange and blue paint on the background before I adhered the map. I popped up the photo with foam so it creates dimention, and embellished throughout the layout with diecuts, puffy stickers, stars, enamel dots, a flair button and a ribbon. I also stamped with black ink in some of the spaces. Here are the close-ups;

再びこんにちは!今日のレイアウトは、CSI の新しいチャレンジで作りました。色や地図、乗り物などからインスピレーションをもらいました。地図は、カットファイルを使って表現。空いているところどころにパターンペーパーを重ねました。貼りつける前に、背景をオレンジとブルーの絵の具で着色しました。写真はフォームを重ねてポップアップし、立体感をプラス。後は全体にダイカットやステッカー、星、エナメルドッツ、ボタンとリボンで飾りつけました。その他の空きスペースにスタンプをして完成!






 
It was fun (actually I always have fun) making this layout! Hope you'll join us! Thank you for stopping by, and see you soon!
 
このレイアウトも楽しく作れました!(いつも楽しんでいますが 笑)皆さんのご参加をお待ちしています♪ 訪問して下さりありがとうございました!
 
Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。