2019年5月17日金曜日

life (Scrap Our Stash DT Work)


Hi scrappy friends! It' time for the new challenge from Scrap Our Stash. 

スクラッパーの皆さん、こんにちは!Scrap our Stash の新しいチャレンジが発表されました🎵


I picked the right sketch, and used this gorgeous peacock cutfile. To add texture, I covered the cutfile with modeling paste and painted it with pink paint after it had dried. Before I stuck it down to the background, I painted strokes so it will show from underneath the cutfile. I adhered the pictures,  added stickers and wrote a journal. I tucked a tag under the upper left photo and tied a ribbon. Here are the close-ups;

私は右のスケッチを選び、孔雀のカットファイルを使うことにしました。立体感を出すために、カットファイルにモデリングペーストを塗り、乾いてからピンクの絵の具を塗りました。カットファイルを乗せたとき下から見えるように、背景に絵の具で斜めの線を放射状に描きました。写真を貼り、ステッカーを飾ってジャーナルを書き、タグを左上の写真の中に差し込んで完成!クローズアップです🎵






Thank you so much for visiting, and I can't wait to see yours!

訪問して下さり、ありがとうございました。
皆様のご参加、お待ちしております!


Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。