2019年5月15日水曜日

DELIGHTFUL DAY (CSI CASE FILE #282 DT Work)


Hi! This is my new layout for CSI
I took inspiration from the kitchen and window.

こんにちは!CSI の新しいチャレンジで作ったレイアウトを紹介します。
キッチンと窓からインスピレーションをもらいました。


These are pictures of my daughter and her friend, baking cookies together.
I spread gesso and softened the patterns of the paper first, and then painted the background with paint. I cut out frames with my die-cut machine and placed them like windows.

娘がお友達のとクッキーを作った時の写真を使いました。
まずジェッソを下地に塗ってパターンをやわらげ、絵の具で着色。
次にダイカットマシンでフレームをカットし、窓のように配置しました。



I layered a cloth and some lace ribbons and put sequins inside.

ガーゼとレースリボンを並べて貼り、中にスパンコールを散らしました。


Around the frames, I layered die-cuts and fussy-cut pieces. 
I popped many of them with foam to add dimention. 

フレームの周りをダイカットやカットアウトしたものを重ねました。
立体感を出すため、ポップアップ。



I did some hand-stitching too!

チクチクも加えましたよ!


Thank you so much for visiting, and I would love to see how you solved the case!

訪問して下さり、ありがとうございました。
皆さんがどのようにチャレンジを解釈したかも見たいので、是非是非参加してみてくださいね♪


Natsuko xxx




0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。