2019年3月1日金曜日

START HERE (Let's Get Sketchy DT Work)


My second layout for this month is made with the sketch from Let's Get Sketchy. Here is the sketch!

今月2つ目のレイアウトは、Let's Get Sketchy のスケッチで作りました。こちらがスケッチ♪


These are pictures of my daughter searching for the exit in a maze. The green walls were higher than her height, so she had no idea where she was going. She was making this annoying face, and I thought this was a fun moment to scrap.

迷路で懸命に出口を探す娘の写真を使いました。緑の壁は娘の背より高く、向こうが見えないので自分がどこにいるのか変わらず、イライラ顔に。こういう瞬間もいい思い出になると思い、スクラップすることに。

I pulled out all my washi tapes and strips of leftover paper and created border patterns. Because it was so colorful and busy, I spread some white gesso over them to fade some of the colors. Then I stitched between the lines with matching thread to add dimention. I stitched the three corners too. I popped up the pictures and a journal and decorated around them with chipboard, wooden flairs, dew drops, puffy stickers, diecuts and a clip. Here are the details;

まず、持っているマステと残りペーパーを全部だして、使えそうなものでボーダーを作りました。あまりにカラフルでごちゃっとしていたので、ジェッソを塗って色を和らげました。次に、ボーダーの間を色んな色の糸でステッチを縫って立体感をプラス。角も3か所縫いました。写真とジャーナルをポップアップし、周りをチップボード、木のボタン、デュードロップ、ステッカー、ダイカットとクリップで飾りました。クローズアップです;







It turned out pretty busy, but I'm happy to use up quite a bit of my stash. I'm a bit addicted to hand stitching this month, and I love the results. Thank you so much for visiting, and I hope you will play along!

結構派手になってしまいましたが、残り材料をたくさん使うことができて満足!今月は刺繍にはまり中なので、レイアウトに入れられてこれも満足!訪問してくださり、ありがとうございました。皆さんも是非参加してみてね♪


Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。