2017年5月1日月曜日

Summer (Stuck?! Sketches DT Work)



Hello! The new sketch from Stuck?! Sketches has been revealed and this is my take!
It's a bit early but I used summer pictures of my daughter! Here is the sketch♡

こんにちは!Stuck?! Sketches から新しいスケッチが発表されましたよ!私は、少し早いけど夏の写真を使って作りました。こちらがスケッチ!


 
These are pictures when our family went to Guam. My daughter was challenging herself to run across the floating ladder without falling. This challenge is definitely easier for kids! You should have seen all the adults including my husband falling off and making huge splashes!! lol
 
For my background I used this paper which is actually a Christmas collection!! I used acrylic paint and a stencil to create the bubbles. I distressed the borders and mats for the pictures and layered them on lace paper. I twisted a ribbon and tied each side and stuck it on the border. I love the dimention it creates. Here are some close-ups;
 
家族でグアムに行った時の写真を使いました。落っこちずに向こう側まで行けるか、チャレンジする娘。子供の方が断然上手い!旦那さん含む大人たちの不格好なこと!(笑) ものすごいしぶきをあげてました!
 
背景に使ったペーパー、実はクリスマスライン!そこにアクリル絵の具とステンシルでバブルを作りました。ボーダーや写真のマットは、ディストレスしてレースペーパーに重ねました。リボンをねじって両端を結び、ボーダーに貼りつけて完成。立体感が気に入ってます♪
 






The generous sponsors of this challenge are the following;
このチャレンジのスポンサーはこちら!

The Scrap Room is offering a $20 gift certificate.(ギフト券)

 

 Accent Scrapbooking is offering a $25 gift certificate.(ギフト券)


I love this sketch and I love how it turned out! It reminded me of how much I love creating summer layouts♪ Now it's your turn!!
Thank you for visiting:)

スケッチも出来上がったレイアウトもお気に入り!やっぱり夏のレイアウトを作る、大好き!今度は、皆さんの番です♡
訪問して下さり、ありがとうございました。

Natsuko xxx



1 件のコメント:

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。