2017年4月15日土曜日

no.1 girl (Colorful Creations DT Work)

 
Today's layout is based on this fun challenge from Colorful Creations!! Create a project using only items that start with the first letter of your first name. I'm Natsuko, so I can only use items starting from N!!

今日はColorful Creationsからちょっと変わった面白いチャレンジ!名前の頭文字を使ったアイテムだけを使って、レイアウトを作ること!私はNatsukoなので、Nから始まるアイテムを使います。

 
 
What a challenge!!! It was quite difficult for me but I got it done!! lol. I used Number stickers, Number Stamps and Neon Colors. I sprayed neon color ink on the background and placed a round cut paper, spread gesso on it and put stickers randomly. I then stamped numbers and that's about it! Simple but fun!! And I was able to use up some number stickers that I had for ages!! Here are some close-ups;
 
なかなか難しいチャレンジでしたが、何とか完成しました(笑) 私が使ったのは、数字(Number)のステッカーやスタンプ、そしてネオンカラーです。背景にネオンカラーのインクをスプレーし、丸くカットしたペーパーを真ん中に配置。ジェッソを塗って、その上にランダムに数字のステッカーを貼りました。後はナンバースタンプを押して、ほぼ出来上がり!!簡単だけど、楽しめました。それに、長らくしまいこんでいた数字のステッカーも使い切ることができて満足!
 
 
 
 
 
This was another fun challenge and I hope many of you will enjoy it too! Thank you for visiting:)
 
今回も楽しいチャレンジでした。皆さんにも是非、楽しんでほしいな♪ 訪問して下さり、ありがとうございました。
 
Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。