2020年2月15日土曜日

you are MY SUNSHINE (CSI CASE FILE #310 DT Work)




Hi friends! I'm excited to share my mid-month layout for CSI. Here is the CASE FILE;

こんにちは! CSI の今月二つ目で作ったレイアウトです。こちらがチャレンジ♪


I was inspired by the colors, hearts and banners. I started with cutting out heart shapes and words from paper. I used modeling paste and an heart stencil to create a pattern on the background, but after I painted over them with red paint, it's difficult to see. It's okay though, as I just needed a bit of something. Then I cut three pieces of glittery red string and adhered them vertically to the layout. I placed the cut out hearts, words and the photo. I also added black paper with eyelets and tied a silver string. I hid a journal in one of them. Here are the close-ups;

色とハート、バナーからインスピレーションをもらいました。まず、ハートと英字をペーパーからカットアウトしました。背景にモデペとハートのステンシルで模様付けをしましたが、上から赤で着色したらあまり目立たなくなってしまいました…でも、少しアクセントが欲しかっただけなので良しとしよう(笑) キラキラした赤い糸を3本カットし、背景に縦に貼り付け。そのあとハートと英字と写真を並べました。黒いペーパーにアイレットをつけ、シルバーの糸を結んだものも二つ加えました。一つにはジャーナルを隠しています。クローズアップです。







Thank you so much for stopping by, and I hope you will share your layout full of hearts too!

立ち寄って下さり、ありがとうございました。皆さんもハートがたくさんのレイアウト、作ってみてくださいね♡

INSTAGRAM   http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。