2020年1月6日月曜日

HOLIDAY CHEER!


Hi friends!! My third layout is also made with Paige's Cutfile. This is the mittens cutfile, and I adore it! I couldn't wait to make a layout with this cutfile:) I backed it with colorful patterned paper and popped the left mitten with foam. I slipped the photo under the left mitten and overlapped the right one. I adhered all four sides with voile ribbon and added diecuts, ribbons and pearls. I love how this turned out, and it has become one of my favorite layouts! Here are the close-ups;

こんにちは!三つ目のレイアウトも、Paigeのカットファイルで作りました。ミトンのカットファイルなのですが、これが可愛くて!早く使いたくてうずうずしていました(笑)カラフルなペーパを貼り付け、左側だけ裏にフォームを貼りました。写真の一部を左のミトンの下に、そして一部は右のミトンに重ねるようにして貼りつけ。レイアウトの周りにボイルリボンを貼り、ダイカットやリボン、パールなどで飾りつけました。このレイアウト、お気に入りの一枚になりました!クローズアップです。







Thank you so much for visiting, and have a nice day!!

訪問して下さり、ありがとうございました。素敵な一日を!

INSTAGRAM   http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。