2019年8月21日水曜日

Sweet (CSI COLD CASE FILE #293)


Hi! I made a layout with this month's COLD CASE from CSI. This is a bonus challenge for those who want to resurrect some of their old stash. I used a whole pack of diecuts I had been hoarding for years!

こんにちは!CSIのボーナスチャレンジで作ったレイアウトです。このチャレンジは、眠っている材料や道具を再びよみがえらせるためのチャレンジです。私は長年置いてたダイカットを1パックまるごと使いました♪



I was inspired by the numbers, colors and grid design. I splashed some red paint and black splatters on the background and layered the diecuts. Really simple, but I feel happy that I used up some of my stash. Here are the close-ups;

数字と色、グリッドデザインにインスピレーションをもらいました。背景に赤と黒のペイントで着色し、ダイカットを配置、貼り付けました。とってもシンプルですが、材料消費でして嬉しい!クローズアップです。





Thank you so much for visiting, and I hope you will enjoy playing along!

訪問して下さり、ありがとうございました!皆さんのご参加をお待ちしています♪

INSTAGRAM   http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。