2019年7月15日月曜日

NOTED (CSI CASE FILE #289 DT Work)


Hi Scrappy friends! It's been a while since my last blog. Usually, I make several layouts and share them on the first day of the month, but recently I have been really busy and couldn't catch up. Therefore I stepped down from 2 design teams, but that doesn't mean I love the challenges and I would love to make layouts with them as soon as I have time. For the meantime, I will carry on with CSI and White...with 1. Today's layout is made with the second CASEFILE from CSI.

こんにちは!最後の投稿から少し日が経ってしまいました。いつもは毎月レイアウトを何枚か、1日に載せるのですが、このところバタバタで全然追いつかない!そういうわけで、デザインチームも2つ減らしました。でもどのチャレンジも大好きなので、また時間ができたらどんどん参加しようと思っています!しばらくの間はCSI とWhite...with 1 の2か所で続けたいと思います。今日のレイアウトは、CSIの今月2つ目のチャレンジで作りました。


I used all the colors and chose the following for Evidence; Paper with a watercolor look, Banners and Wet medium. I used a patterned paper with light watercolors and added some more colors. After it had dried, I pulled out some gel medium and stencils to create a subtle pattern on the background. It's hard to see in the pictures, but it has a glossy shiny look. I decided to make a banner with the pictures and diecuts and cut out some paper too. I also added puffy stickers and used an acetate word for the title. To add some more interest, I ripped the upper left part of the layout, backed it with heart patterned paper and decorated it with a zipper-head. Here are the close-ups;

チャレンジの色すべてと、水彩模様のペーパー、バナー、メディウムを選びました。薄い水彩カラーのペーパーに、さらに色を加えて着色しました。乾いてからジェル・メディウムとステンシルで背景に模様付け。写真ではわかりにくいですが、濡れたような、テカリのある仕上がりです。写真とダイカット、ペーパーをカットしてバナーを作り、ステッカーで飾ってアセテートの英字をタイトルにしました。さらに、左上を少し破って後ろに♡のパターンペーパーを貼り付けて見せ、ジッパーヘッドをアクセントに。クローズアップです♪









I love how this turned out, and I'm happy I was able to use recent photos of my daughter. She's a teenager now, so she wouldn't let me take a lot of pictures...lol. Thank you so much for stopping by, and I hope you will join us!

最近はずっと娘の昔の写真ばかりを使っていましたが、最近の写真を使えたので満足!もっともっと写真を撮らなければ!(中学生、なかなか撮らせてくれなくなってきました・笑)。訪問して下さりありがとうございました。ご参加お待ちしています♪


INSTAGRAM URL

http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。