2019年4月1日月曜日

hello GIRL (Let's Get Sketchy DT Work)


Hi! It's a new month and a new sketch has been revealed by LGS !! Here is the sketch;

またまたこんにちは!LGSの新しいスケッチが発表されました。こちらがスケッチ♪


I flipped the sketch and placed the picture on the right side. Instead of a star, I used a Paige Evans butterfly cutfile and backed the flowers with patterned paper. Before I adhered it, I used pan pastels to color the background. It has been a while since I last used them, and I like the soft colors. I added some splatters of paint and popped up the butterfly for dimention. I also added gems and words and a fussy cut title. Here are the details;

私はスケッチを反転させて写真を右側に配置しました。星の代わりに Paige Evans の蝶のカットファイルを使い、パターンペーパーを後ろに貼りました。カットファイルを貼る前に、背景をパンパステルで着色。最後に使ったのはいつだっけ?と思うくらい長らく放置していましたが、ソフトな色合いがいい感じです。さらに絵の具を散らし、立体感を出すため蝶をポップアップ。ストーンや英字、カットアウトしたタイトルを加えて完成!






Thank you for stopping by! Can't wait to see yours!!

訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんの作品も楽しみにしています!

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。