2018年12月1日土曜日

me + you (White...with 1 DT Work)

 
Hi Friends! The new Challenge from White...with 1 has been revealed and this is my take! The color this month is Vivid Gold and there is a sketch to go with it!   
 
こんにちは!White...with 1 の新しいチャレンジが発表されました。今月の色はビビッド・ゴールドです。スケッチもあるので合わせてどうぞ!
 
 

I started with using two of my star stencils and created patterns with modeling paste. After it had dried, I sprayed some gold ink. On the top and bottom of the layout, I adhered white lace and gold washi tape. I matted the pictures with white cloth and embellished around them with chipboard, lace paper, diecuts, stickers and a clip. I added some more golden stars and finished the layout. Here are the details;

まず、星のステンシルを2種類とモデぺを使って模様をつけました。乾いた後、ゴールドのインクで着色しました。レイアウトの上下に白のレースとゴールドのマステを貼りつけました。写真は薄い布を重ね、周りをチップボード、レースペーパー、ダイカット、ステッカー、クリップで飾りつけました。ゴールドの星をつけ足して完成!


 

 

 
 
 
Thank you so much for stopping by, and I hope you enjoy creating too!

訪問して下さり、ありがとうございました。 皆さんも楽しんで作ってみて下さいね♪

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。