2018年9月1日土曜日

YOUR STORY (CSI CASE FILE #261 DT Work)

 
 
Hi friends! I'm happy to share my new layout for CSI. I chose solid white background and numbers from the evidence, and all the colors. You can see the details of the challenges in the challenge blog.
 
こんにちは!今日は、CSI のDTワークを紹介します。私は白の背景と数字、そしてチャレンジの5色を取り入れました。チャレンジブログに詳細が書いてあるのでチェックしてね♪ (質問は私にどうぞ)
I cut out triangles from patterned paper and randomly placed them on white cardstock. Then I machine stitched some of them with red thread and splattered some ink. I popped up the photo with foam, embellished around it with diecuts, puffy stickers and a flair button. I did some DIY to the numbers; they were originally brown chipboard stickers, but I peeled off the first layer of each number and sprayed them with coral red ink and let it dry. I like the shabby look. For the title, I used some letters from an old scrabble game which reminds me of my childhood. I finished by sprinkling some transparent sequins. Love how it turned out! Here are the details;

パターンペーパーから三角をたくさんカットアウトし、白のカードストックにランダムに並べました。いくつかを赤い糸でミシンをかけ、全体にインクを飛ばしました。写真をフォームでポップアップし、ダイカットやぷっくりステッカー、ボタンで周りを飾りつけ。数字は元々茶色のチップボードステッカーだったのですが、表面を剥がし、赤いインクをスプレー。少しかすれた感じがお気に入り♪ タイトルには、古いゲームの英字を使いました。私が子供の頃よく遊んでいたものなので、思い出が詰まっています!最後に透明のスパンコールを散らして完成!やさしめのカラーがいい感じ!






 
Thank you so much for stopping by, and I hope you will join us!

訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんのご参加をお待ちしています♪

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx



0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。