2018年5月15日火曜日

love ♡ is gold (CSI CASE FIE #254 DT Work)

 
Hi! The new case file from CSI has been revealed and this is my take! Check the website for details!

こんにちは!CSI の新しいチャレンジが発表されましたよ♪ 詳細はチャレンジサイトをチェックして是非参加してね♪ 質問があれば答えますので聞いてくださいね(^○^)

I used most of the colors required and the following for evidence; Floral pattern, Flowers, Ribbons and Gold elements. After spreading gesso on the background to strengthen the paper, I used two types of stencils and silver texture paint to create patterns. Then I sprayed ink with several colors and let it dry. I covered it with organdy ribbon and machine stitched the middle. I layered the pictures with tissue paper and popped them up with foam. Also, I decorated the layout with flowers, butterflies, words and frames. I adhered rhinestones, dew drops and sequins on some diecuts and lined them up like a banner. Here are some details;
 
チャレンジの色パレットと、花模様、花、リボンとゴールドのエンベリを使いました。背景をしっかりさせるため、まずはいつものジェッソを塗りました。その後2種類のステンシルを使ってシルバーのテクスチャペイントで模様をつけ、数種類のインクミストで着色しました。乾いた後、オーガンジーのリボンを並べて真ん中をミシンで縫いつけました。写真に包装紙を重ね、フォームでポップアップ。エンベリにはお花や蝶、英字、フレームなどを使っています。ダイカットにラインストーン、デュードロップ、スパンコールを並べ、バナーのように貼りつけました。
 
 



 
I wasn't really sure what kind of layout this was going to be, but I love how it turned out. Thank you so much for visiting and I hope you will join us with this challenge!

どんなレイアウトになるんだろう…と思いながら作っていましたが、なかなかいい感じ!訪問して下さり、ありがとうございました。たくさんの方が参加してくれますように♡

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。