2018年4月1日日曜日

BE happy ALWAYS (Let's Get Sketchy DT Work)

 

Hi scrappers!! My new layout for today is based on the sketch of Let's Get Sketchy!! Here is the sketch:)

こんにちは!今日のレイアウトは、Let's Get Sketchy の新しいスケッチで作ったDTワークです♪ こちらがスケッチ!


As you might know, I love colorful layouts. I was immediately inspired by the colors as well as the sketch. I was flipping through my paper stash, and I found this lovely paper with colorful stars! So! I started with fussy cutting the stars. I used watercolor paper for the background, and painted it with several colors. Then I randomly placed the stars, leaving some space for the pictures. I matted the pictures with tissue paper and put foam underneath them to add dimention. The ephemeras and stickers made the layout really cute and fun!! Here are some close-ups;

ご存知の方もいらっしゃると思いますが…私はカラフルなレイアウトが大好き!なのでスケッチと同じくらい色にも惹かれました。早速ペーパーを探していると、カラフルスターのペーパーが♡ これはカットアウトして使わねば(笑) 台紙には水彩絵の具用のペーパーを使いました。数色塗って乾かし、写真のスペースを空けて星をランダムに貼りつけました。写真を包装紙でマットし、立体感をだすためにポップアップ。ダイカットやステッカーで飾り、キュートで楽しい雰囲気に仕上がりました♪







I stitched through the title...and tada! Complete! Love how it turned out!!

最後にタイトルにミシンをかけて完成!なかなかのお気に入りに!



I hope you will enjoy this challenge, and thank you so much for stopping by!


皆さんもこのチャレンジ、楽しんでくださいね!訪問して下さり、ありがとうございました。
Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

4 件のコメント:

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。