2017年11月1日水曜日

my treasure (Colorful Creations DT Work)


Hi friends!! The new Challenge from Colorful Creations is this challenge! Create a project or layou that display something you are Thankful for.
 
皆さんこんにちは!Colorful Creations  の新しいチャレンジは、こちらのチャレンジです♪ 感謝していることを作品にしてください♡
 
 
I made a layout of my daughter. I'm thankful for my daughter, for just being there, and being my daughter. She has changed my life, and will always be my treasure. I made this layout with lots of love and sweet details♡
 
First of all, I puched some circles in different sizes and placed them randomly in the middle of the layout. Then I sprayed blue ink on it. I know that most of it is covered, but I still like subtle look. I divided a diecut into four pieces, and embossed them with pink gold powder. I like this rough texture.
 
私は、娘の写真をレイアウトにしました。娘が生まれてきてくれて感謝、私の人生を大きく変えてくれた愛する存在、宝物です♡ 愛をこめて、思いっきりラブリーに仕上げてみました。

まずは背景。結局ほとんど隠れてしまいましたが、2種類の大きさの丸をたくさんパンチし、中心にランダムに重ねました。その後ブルー系のインクをミストしました。チップボードを4つにカットし、ピンクゴールドのパウダーを使ってエンボスしました。ゴツゴツした質感がお気に入り♪


 
I cut the pearl sticker into several pieces and placed them around the picture. I also scattered some leftover pearls too. I put the picture between the chipboard like a frame.
 
パールのステッカーもいくつかにカットし、写真の周りに配置、残ったパールも少し散りばめました。写真はエンボスしたチップボードの間に挟み込んでフレームのようにしました。

 
I fussy cut the bird, words and hearts from paper and popped them up with foam.

小鳥や英字、ハートなどはペーパーから切りだしてポップアップ。




 

 
I also fussy cut five arrows and hearts  and placed them at the bottom of the layout. Lovely!! I really love how this turned out!
 
ハートと矢も5つ切り出し、並べてみました。ラブりー!!お気に入りの一枚になりました!
 
Thank you so much for visiting and I'm looking forward to seeing what everyone's comes up with!
 
訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんがどのようなものを作るのか、とても楽しみにしています♪

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx



1 件のコメント:

  1. カラフルでいて派手すぎずお洒落~ 見た目以上にあちこち手の込んだ作りで想像力とかほんと凄いね、 これ結構好きな作品 優しさがにじみ出てる。

    返信削除

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。