2017年9月3日日曜日

just for fun (Scrap Our Stash DT Work)


 
Here comes the new Tic Tac Toe Challenge from Scrap Our Stash!!
I chose the bottom row, ARROW, WOOD GRAIN PAPER and CIRCLE.
 
Scrap Our Stash の新しいチャレンジ、来ましたよー♪
私は一番下の、矢印、木目ペーパー、円を選びました。
 

I found this perfect wood grain paper for the background. Also, I found a paper full of colorful circles! So what I did was.....fussy cutting!! I know I do this a lot... I really loved the circles with different colors, so I cut out almost all of them! That was not what I planned at first, but I thought it looked so nice placing them like a colorful mat. I didn't layer anything under the photo, but I put foam underneath to let it pop up. It was pretty enough with just the colorful circles, but I wanted to add some cute embellishments and of course, arrows which is one of the items I chose. I added wooden and chipboard arrows, colk hearts, a flair button and a brad. I really love how this turned out! Here are some close-ups;

木目調のペーパーがあったので、まずは台紙に決定。もう一枚、カラフルな丸がたくさんのペーパーがあったので、早速チョキチョキ!ペーパーから切り出すのはよくしますが、今回もひたすらチョキチョキ(笑) 最初はアクセントに、と思っていたのに、写真の下に並べたら可愛かったので、ほぼ全部カットしてしまいました!写真には何も重ねずに、フォームを貼ってポップアップして立体感を出しました。これだけでも十分可愛い!と思ったのですが、まだ矢印もつけないといけないし、可愛いエンベリがたくさんあったので、あちこちにチップボードや木の矢印、ブラッズやコルクなど、散らして完成!うん、可愛い♡ (自画自賛・笑)




 
I'm so excited to see everyone's layouts! Hope you'll enjoy scrapping and thank you so much for visiting!

皆さんのレイアウトも楽しみしていますね♪ 訪問して下さり、ありがとうございました!

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

1 件のコメント:

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。