2016年6月7日火曜日

MOMENTS

 
 
I made today's layout based on the May sketch of My Creative Sketches.
 
今日の作品は、My Creative Sketches の5月のスケッチをもとにして作りました。
 

 
These are pictures of my daughter, playing the Japanese drum. She has been learning it for quite a while now, but since the lesson is just once a month...her progress was slow. She didn't seem to have confidence, so I was a bit worried. However, the day of the recital came,and she was...a different person!! Actually, she was quite good!! Better than I expected!! And what was better, she enjoyed performing:)) I wanted her to remember these moments of her life, so I used the word MOMENTS for the title. Here are some close-ups:
 
娘の和太鼓発表会の写真を使いました。もう結構長い期間習っていますが、月に一度の稽古なので、なかなか上達しませんでした。娘もあまり自信がなさそうだったので、私も少し心配していました。そして発表会当日…娘はまるで別人??思ったよりはるかに上手にできました♪ そして何より楽しんでました!娘にはこういう瞬間をずっと覚えていてほしいので、MOMENTSというタイトルにしました。
 




 
The deadline for this challenge is June 14th. Thank you for visiting:))
 
チャレンジの締め切りは6月14日です。訪問してくださり、ありがとうございます!


1 件のコメント:

  1. 和太鼓の発表会だなんて、とてもかっこいいですね!娘さんの力強くリズムに乗る様子が、伝わってきます。
    和太鼓を異質に感じない程、写真がマッチしたページに仕上がってて素敵です!
    MCSへのご参加ありがとうございます☆

    返信削除

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。