2017年7月3日月曜日

you're my star (Scrap Our Stash DT Work)

 

Hi friends!! The new Tic Tac Toe Challenge has been revealed from Scrap Our Stash! I chose the middle row, THE COLORS RED WHITE & BLUE, STARS and TAG. I can say that these colors are not those I use a lot, but match perfectly with this picture.
 
皆さんこんにちは!Scrap Our Stash の新しいチャレンジが出ました!私は真ん中の縦の列、赤白青、星、タグを選びました。普段あまり使わない色の組み合わせですが、この写真にはピッタリの色です♪
 




This is my daughter on the Fire engine at an event. There were other vehicles like Police cars and Bikes but she seemed to like this one the best.

イベントで、娘が消防車に乗せてもらった時の写真です。他にパトカーやバイクもありましたが、消防車がお気に入り♪

I used a white card stock for the background. Then I cut some red strips, tore some blue strips and layered them around like a frame. I thought of using mists with this star stencil, but I pulled out my coloring pencils instead. To make some stars stand out, I lined over the red with 'beads in a bottle' ink. I love how it creates dimention after it dries. I used a lot of tags; transparency tags around the picture and 4 little tags on each corner. On the corner tags I stamped some words and tied a twine on each of them. I also used some rubber charms for embellies and alpha stickers for the title. Here are some close-ups;

白バジルを台紙にしました。赤いペーパーを細くカットし、青いペーパーを細くちぎって二つを重ね、フレームにしました。最初、ミストで星のステンシルにスプレーしようと思いましたが、色鉛筆を使うことにしました。目立たせるために、いくつかはインクで縁取ってみました。このインク、乾くとぷっくりするので気に入っています。タグは、たくさん使いました。写真の周りにトランスパレンシーのタグ、レイアウトの4隅に小さなタグ。小さなタグにはそれぞれに英字をスタンプし、トワインで結んでいます。ゴムのチャームを飾り、タイトルにステッカーを使って完成!
 




 
I always seem to say this but I love this Tic Tac Toe Challenge and I think many scrappers also do! I also love to see how everyone created their layouts and I'm always inspired in many ways!! Creation is limitless, right??
Thank you so much for visiting and I hope many of you will join us ♡
 
いつも言ってるように思いますが(笑) このチャレンジ大好きです!皆さんがどのようにレイアウトを作ったのかを見るのも大好きです!!とらえ方も様々だし、使うものも色々で、いつも想像力をかき立てられます!
訪問して下さり、ありがとうございました。たくさんの方のご参加をお待ちしています♪
 
Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。