2017年7月1日土曜日

SWEET FRIENDSHIP (Stuck?! Sketches DT Work)

 
Hi! The new sketch from Stuck?! Sketches has been revealed! Here is the sketch;

こんにちは!Stuck?! Sketches の新しいスケッチが発表されました。こちらがスケッチ。

 
 
I used some pictures of my daughter and her childhood friend, playing in a water park. I love how they are smiling at each other and holding hands. So adorable♡
 
娘と、娘の幼馴染が、ウォーターパークで遊んでいる写真を使いました。二人はとっても仲良しで、にこにこ、手を繋いで可愛い♡
 
I wanted to make it sweet and playful. I chose this colorful paper for the background, but I thought it was a bit too busy. After spreading some gesso and lightenening the colors, I painted over it with teal, pink and yellow acrylic paint. I matted the pictures and used some diecuts with the same colors as the background.  Here are some close-ups; 
 
可愛く楽しい雰囲気のレイアウトにしたかったので、ベースはカラフルなペーパーを選びました。そのままではちょっとうるさすぎるので、真ん中にジェッソを広げ、少し和らげました。その上を、グリーン、ピンク、イエローのアクリル絵の具で着色しました。写真にマットをつけ、背景と同じ色を使ったダイカットで周りを飾りました。
 

 
I fussy cut the butterflies from paper and used yellow strings so it will look like the they are flying around.
 
ペーパーから蝶を切り出し、黄色の紐を貼りつけて蝶が飛びまわっているようにしました。


 
I fussy cut the title from paper too. The big words were perfect for it. To make it stand out, I used a pen and drew a line inside the words and popped them up with foam.

タイトルも、ペーパーから切り出しています。大きなタイトルにぴったり!目立つように、文字の内側をペンで縁取り、フォームでポップアップしました。


 
It might be a little too busy with a lot of colors but I like the playful atmosphere:)

色が多いので少しガチャガチャしてるかなぁと思いますが、楽しい雰囲気は出せたかな?

And here are the generous sponsors for this challenge.

このチャレンジのスポンサーはこちらです。

Creative Embellishments is offering a $25 gift certificate.(ギフト券)

 
Charms Creations is offering a $20 gift certificate.(ギフト券)

 
I hope many of you will join us! Have a happy crafty week!
Thank you for visiting:)

皆さんも楽しんで作ってみてね!
訪問して下さりありがとうございました。

Natsuko xxx


1 件のコメント:

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。