2017年6月3日土曜日

hello (Scrap Our Stash DT Work)

  
 
Hi !!! Scrap Our Stash has revealed the brand new Tic Tac Toe Stash Challenge! I chose Buttons, Rainbow and Bling.
 
こんにちは!今月も出ましたScrap Our Stashのチャレンジ!私が選んだのは真ん中の縦の列、ボタン・レインボー・キラキラ光るもの。
 
 
These are pictures of my daughter stuffing her mouth with popcorn. Why did I use them? Because she is wearing a colorful outfit that matches perfect with the colorful layout! It's kind of difficult to choose just one or two pictures if you have so many, and pictures like these are difficult if you only use one, but using two creates movement and an amusing atmosphere!
 
This time I used a dark craft cardstock which I don't use a lot. I cut out triangles in different colors and sizes, placed them randomly and machine stitched each of them. I didn't think of sewing all of them at first, but I ended up doing that lol. Well, I must say I like how it turned out! I matted the pictures and placed them in the middle of the paper. The embellishments that I used were a diecut flower, wordwritten diecut, rhinestone butterfly and key, and a lot of buttons!It's been such a while since I used a button in my layout and even if I did, I never use this many. It's a simple layout with just a bit of time and effort. I'm satisfied with it cause I love coloful!  
 

公園でポップコーンにがっついている娘の写真ですが、なぜこれを使ったかと言うと…カラフルなレイアウトにピッタリのカラフルな服を着ているから(^^;) 一枚だとなかなか使わない写真だけど、二枚だと動きがあって何だかコミカル??な感じもしていいかなと(笑)

今回は珍しく濃いクラフト紙を台紙にしてみました。ペーパーから三角をたくさん切り、ランダムに配置してミシンをかけました。最初はちょっとだけのつもりが、気づけば全部縫っていました(笑) でもこれで良かった!いい感じ♪ 写真をマットして真ん中に配置、エンベリはお花のダイカットと英字のダイカット、ラインストーンの蝶と鍵、そしてたくさんのボタン!!ボタンをレイアウトに使うのは久しぶり!そしてこんなに使ったのは初!シンプルだけどちょっと手間をかけたレイアウト。カラフル好きな私は満足♡






 
There are so many fans of the Tid Tac Toe Stash Challenge! I really enjoy looking at other people's take on the challenge! We all interpret it in so many different ways! So inspiring! Hope you'll join us♪
Thank you for visiting;)
 
Tic Tac Toe チャレンジは大人気!毎回たくさんのレイアウトを見るのが本当に楽しみです♪ どんなチャレンジでもそうですが、皆さんそれぞれ捉え方が違うので面白い!今回もどんどん参加してくださいね♪
訪問して下さり、ありがとうございました。
 
Natsuko xxx


1 件のコメント:

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。