2020年2月1日土曜日

PURE HEART (CSI CASE FILE #309 DT Work)


Hi! Time passes by so fast!! The first CASE FILE of CSI this month is this challenge.

こんにちは!もう2月なんて早すぎますね!早速今月の CSI一つ目のチャレンジで作ったレイアウトを紹介します。


I was inspired by the colors, birds, flowers and leaves. I did a lot of fussy cutting in this layout, I mean a lot! All the leaves, flowers, birds and butterflies are cut out from patterned paper. I didn't use any other embellishments in this layout! I want to add a little more somthing, so I pulled out my stencil and modeling paste to create a pattern on the background. I also layered a gauze cloth under my photo. I drew a big heart and adhered all the leaves over the lines. I only adhered part of the leaves so they would create dimention. I added foam under the photo and flowers so they would pop up. Here are some close-ups;

色と鳥、花、葉っぱからインスピレーションをもらいました。このレイアウトではカットアウトをたくさんしました。本当にたくさん!!(笑) 葉っぱ、お花、鳥、蝶すべてパターンペーパーからカットアウトしています。他にエンベリは使っていません!とは言えもう少し何かを足したかったので、背景にモデペとステンシルで模様付け。写真にもガーゼを重ねました。大きな♡を描いて、その線に沿ってカットアウトした葉っぱを貼り付けました。立体感が出るように、葉全体ではなく一部だけ糊付けしています。写真とお花はポップアップしました。クローズアップです♪







I just love how this turned out! The Truely Grateful collection designed by Paige Evans are so sweet, and I simply couldn't resist fussy cutting the elements. Thank you so much for stopping by, and I hope you will join us this month!

大好きな雰囲気に仕上がりました!Paige Evans の Truely Grateful コレクション、本当に可愛くてカットアウトせずにはいられませんでした♡ 訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんも参加して下さいね!

INSTAGRAM   http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。