2019年4月17日水曜日

MEMORY (Scrap Our Stash DT Work)


Hi Scrappers! Today's layout is based on the Pick Your Side Sketch Challenge from Scrap Our Stash!
I chose the right sketch and included several brads.

こんにちは!今日はScrap Our StashのDTワークです。私は右のスケッチとブラッズを選びました。


I spread some gesso first to fade the pattern on the background. Then I sprayed some reddish brown  and moss green ink. I also painted the chipboard with the same color to make it match. I did a lot of layering; paper, chipboard, book paper, stickers and diecuts. I also used gold thread, metal charms and a clip. Here are the details;

背景の柄を少し薄くするため、まずジェッソを塗りました。そのあとレンガ色ともすればグリーンのミストをスプレーし、同じ色でチップボードも着色しました。写真の下にたくさんのペーパー、チップボード、英字ペーパー、ステッカーとダイカットを重ねました。さらに金の糸やメタルチャーム、クリップなどで飾りつけ。クローズアップです♪






Thank you for stopping by, and I can't wait to see yours!

訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんのレイアウトも楽しみにしています!

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。