2019年1月3日木曜日

XOXO

 
Hi there! I'm spending some crafy days and I'm happy to share a layout that I made today. This is my daughter playing the piano and singing. She was so happy and it made everyone smile:) I wanted to make a colorful and bright layout with the pictures. I cut out flowers and birds from patterned paper, and combined them with the photo, frames and diecuts. Before adhering them, I did a bit of mixed media. I painted the background with watercolors after spreading clear gesso. After it had dried, I placed everything and adhered them. I also added some stickers and a chipboard title, splattered some acrylic black paint and journaling. I love how happy it turned out. Here are some close-ups;
 
こんにちは!このところスクラップづいてます(笑) 今回は、出来立てほやほやのレイアウトを紹介します。これは、ピアノを弾きながら歌っているご機嫌な娘の写真です。あまりにも幸せそうだったので、写真を見るとその時を思い出して顔がほころんでしまいます。なので、カラフルで明るいレイアウトに仕上げようと思いました。まず、パターンペーパーからお花と鳥をカットアウトし、写真とフレーム、ダイカットなどと組み合わせました。貼りつける前に、背景にクリアジェッソを塗り、水彩絵の具で着色しました。乾いた後すべて配置し貼りつけて、ステッカーとチップボードのタイトルを加え、ジャーナルを書いて黒のアクリル絵の具を散らしました。楽しい雰囲気に仕上がったと思います♪ クローズアップです!
 





 
Thank you so much for visiting, and I hope you all have a wonderful day!!
 
訪問して下さり、ありがとうございました。素敵な一日をお過ごしください\(^o^)/
 

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。