2018年12月3日月曜日

TWINKLE Bright (Scrap Our Stash DT Work)

 
 
 Hi! Today I'm excited to share my new layout for Scrap Our Stash . Create a winter layout and use snowflakes embellishments on your layout!

こんにちは!今日は、Scrap Our Stash の新しいチャレンジで作ったレイアウトを紹介します♪ 冬のレイアウトを作ること、そして雪の結晶を入れること!
 

I cut out colorful houses and adhered them randomly on the bottom half of the layout. Then I put snow tex on the roofs and the ground. I heat embossed snowflakes on the upper half of the layout, and painted over them with similar colors as the houses. I added snowflake brads and acryl pieces, pearls and rhinestones. I used a diecut as the title and popped it up. It seldom snows where I live, but I love this wintery layout:)

まず、レイアウトの下半分にカットアウトしたカラフルなお家を並べ、屋根と地面ににスノーテックスをのせました。次に、レイアウトの上半分に雪の結晶をヒートエンボスして家と同じような色で上から着色しました。雪の結晶のブラッズとアクリルピースを加え、パールとラインストーンで飾りつけました。タイトルにはダイカットを使い、ポップアップ。私の住んでいる場所は滅多に雪は降りませんが、冬の雰囲気のレイアウト、なかなかのお気に入りになりました♪





 
Hope you will join us, and thank you so much for stopping by!!

皆さんも是非作ってみて下さいね!訪問して下さり、ありがとうございました。

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx



0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。