2018年12月1日土曜日

Together with YOU (CSI CASE FILE #267 DT Work)

 
 
Happy December!  CSI  has come up with a new Christmas Case File for this month! Here is the Caes File;
 
こんにちは!あっという間に12月ですね。焦るーー!CSI の新しいチャレンジは、クリスマスのアドベントカレンダーをイメージ♪
 

I chose Grid pattern, Christmas/holiday elements, Numbers and Animals from the Evidence. Advent Calenders remind me of my own childhood (I used to love it), so I felt so happy making this layout.

私はグリッド・パターン、クリスマス、数字、動物を選びました。子供の頃、アドベントカレンダーが大好きだったので、楽しい気持ちで作れました。

I started with cutting squares and lining them up leaving the center open. After I adhered them, I used some mists and paint and splattered over the squares. I placed my photo in the center, and decorated the squares with glittery numbers, diecuts and puffy stickers. I also replaced some of the squares with diecuts. I drew some lines on the corners with a gold pen, and finished the layout! Here are the details;

まず、四角をたくさんカットし、真ん中は空けたまま並べました。貼りつけた後、ミストや絵の具を使って四角の上を着色しました。真ん中に写真を貼りつけ、四角をキラキラした数字、ダイカット、ステッカーなどを使って飾りつけ。いくつかの四角は、ダイカットに変えました。4隅にゴールドのペンで線を描いて完成!

 

 



 
Hope you enjoy creating too, and thank you so much for stopping by.

皆さんも楽しんで作ってくださいね♪ 訪問して下さり、ありがとうございました。

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。