2018年9月15日土曜日

the best (CSI CASE FILE #262 DT Work)

 
Hi Friends! It's time for the new case file from CSI! I was inspired by the colors, animal, flowers and leaves. Here is the casefile.
皆さんこんにちは!CSI の新しいチャレンジが出ましたよ!私は色や花、葉っぱからインスピレーションをもらいました。こちらがチャレンジ♪
This is my daughter in a tiger costume that I made for a dance in pre-school. This was perfect because we went to a baseball match and was rooting for 'The Tigers' !! (Of course they won!)
トラの衣装を着た娘の写真を使いました。幼稚園の発表会のために作ったものですが、この日は野球の試合。タイガースの応援に行ったので、ピッタリ!(もちろん勝ちましたよ!)
I decided to use a cut file for this challenge. I used a white cardstock to cut it out and painted it with green and pink watercolors, I backed some of the leaves with paper, and left the rest open. To make the colors stand out, I used black cardstock for my background. I spread clear gesso before I splattered some gold ink. After I adhered the picture, I overlapped some of the flowers and leaves and added some more flowers gold leaves and wooden flairs. I felt like I needed some more gold, so I scribbled with a gold pen and adhered some words on it. I also used a gold title. Here are some close-ups;

カットファイルを使うことにしました。白のペーパーを使ってカットアウトし、グリーンやピンクの水彩絵の具で着色しました。いくつかの葉っぱの後ろにペーパーを重ね、残りはそのままオープンに。色を目立たせるため、黒の背景を使うことにしました。クリアジェッソを塗り、ゴールドのインクを飛ばしています。お花と葉っぱも少し重なるように写真を配置し、貼りつけました。お花とゴールドの葉っぱを足しましたが、もっとゴールドを入れたかったので、ゴールドのペンを塗り、その上に英字を貼りつけ、タイトルもゴールドに。






Thank you so much for stopping by, and I hope you will join us!

訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんのご参加をお待ちしています♪

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。