2017年10月5日木曜日

BE YOU (Colorful Creations DT Work)

 
Hi dear scrappers! Sorry for the delay..I was hospitalized for a week! No food for 5 days! Gee, that was long:( But I'm feeling much better now♪ So let's see this month's challenge for Colorful Creations! It's a number challenge!For this challenge we want you to create a project using numbers! It can be in the form of your papers, titles, photos, whatever, let your imagination be your guide!
 
スクラッパーの皆さん、こんにちは!更新が遅くなってしまい、申し訳ありませんでした。なんと1週間入院していました、、、5日間の絶食は長かった…でも、もうすっかり元気なので、早速今月のチャレンジを見てみましょう!今回のチャレンジは、数字です!ペーパーでもタイトルでも写真でも何でもいいので、数字を使ったレイアウトにチャレンジしてみてね♪
 

 
I used number stickers 1 to 7 and placed a quote beside it for my daughter. I always wish the best for her, and I hope she will be herself no matter what.
 
私は数字の1から7のステッカーを使って娘への願いを並べました!どんなことがあっても、娘には娘らしく生きていってほしいな♪
 
I started with several ink sprays; yellow, green, blue. I added pink afterwards so it will go well with the picture since she's wearing pink. After that I decided to frame the layout with washi tape. I tore the tape in half and sticked them around. It made the layout much more brighter and I love the colors! I had a lot of colors already, so I tore some vellum and put it under the picture as a mat. I matted all the quotes with matching patterned paper.
 
まず、数種類のインクで着色。最初は黄色、グリーン、ブルーだけだったのですが、娘のピンクの服に合わせて、ピンクも後で追加しました。次に、マステをちぎってレイアウトの周りに貼りました。これでパーッと明るくなりました!もうたくさんの色を使っているので、写真の下はヴェラムだけちぎって重ねました。英字の言葉は全部、それぞれに合った色のパターンペーパーでマットしています。
 
 

 
I made a banner in the upper left corner with stickers and twine, and a little more stickers in the lower right corner.

左上にはステッカーとバナーで飾りつけ、右下にもステッカー。


I also used some of these wooden embellies, so cute♡

この木のエンベリも可愛くて使いました♡

 
I used an acetate title, and overlapped part of the words on the picture.

アセテートのタイトルを使ったので、写真に少し重ねています。

 
Love this metal plane:)

このメタル飛行機もいい感じ♪

 
Hope many of you will join us in this challenge! Thank you so much for visiting;)

たくさんのご応募、お待ちしています!!訪問して下さり、ありがとうございました。

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。