2017年10月5日木曜日

adventure (Scrap Our Stash DT Work)

 
 
The new Tic Tac Toe Challenge from Scrap Our Stash has been revealed and this is my take!!
I chose the bottom row, MINI ALPHAS, AMERICAN CRAFTS and DIE CUT.
 
Scrap Our Stash の新しいチャレンジが発表されました!私は、一番下の列、ミニアルファベット、アメリカンクラフト、ダイカットを選びました。
 

I cut out a square (one inch inside the paper) and flipped it over, taped it with black film washi tape.

ペーパーの1インチ中をぐるりとカットし、中の四角を裏返してフイルムのマステで留めました。

 
I spread some gesso on the background, and smudged yellow and orange ink. I matted the photo with yellow cardstock and placed it in the center.
 
背景にはまずジェッソを塗り、上に黄色とオレンジのインクで着色しました。写真に黄色のペーパーを重ね、真ん中に配置しました。
 

 
I decorated around the picture with puffy stickers, diecuts, and cut out arrows.

写真の周りをステッカーやダイカット、切り出した矢印などで飾りました。



 
Mini alphas in  the lower right corner and another arrow.
 
右下のコーナーには、ミニアルファベットシールと、またまた矢印。
 

 
The title is chipboard, and I put some foam underneath for dimention.

チップボードのタイトルは、ポップアップシールをつけて立体的に。

 
I hope you will enjoy this challenge as always, and make sure to link up by Oct.29th! Thank you so much for visiting:)

皆さんも楽しんで作ってみて下さいね!締切は10月29日です。訪問して下さり、ありがとうござました。

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。