2017年2月15日水曜日

totally FUN (DT work)

 

 
Today I'm revealing the second challenge from Colorful Creations! The challenges here are so awesome! I struggle but it feels like I discover a new arty side of me every time! So, here we go! Create a layout inspired by a word. Choose one of the words from LOVE, COLD, LAYERS or JOY. I chose JOY! I was quick at choosing this picture because my daughter's expression was perfect for the word.

今日は、 Colorful Creations 2作めのチャレンジです!ここのチャレンジはバラエティに富んでて面白い!毎回悩まされるのですが(笑) 毎回新たな発見があったりして本当に楽しい♪ さて、今回はワードチャレンジです。LOVE, COLD, LAYERS, JOYの中から一つ選んでレイアウトを作ります。私はJOY を選びました!JOYにピッタリのこの写真を使うことに即、決定!!

I wanted to express the JOY all over the layout. First, I cut out the middle of the paper and cut slits and bent them like it has burst.

作品すべてに喜び(JOY)を表現したいと思ったので、まずはペーパーの真ん中をくり抜いて、スリットを入れ、はじけたように折り曲げました。




I glued fussy cut hearts and wooden heart pieces to red thread.
 
切り出したハートや木のハートを赤い糸に糊付けしました。
 
 
I decorated around the picture with transparencies, die cuts, wooden pieces, chipboard and a clip.
 
写真の周りは、トランスパレンシー、ダイカット、木のピース、チップボードとクリップで飾りました。
 



 
It was really fun making this layout! I can't wait to see how others take this challenge:)
Thank you for visiting:)
 
かなり派手になりましたが((笑))すごく楽しく作れました!!皆さんがどんなふうに作るかすごく楽しみです♡
訪問してくださり、ありがとうございました!
 
Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。