2019年11月15日金曜日

happy place (CSI CASE FILE #301 DT Work)


Hi! Today I'm happy to share my new layout for CSI. Here is the challenge.

こんにちは!今日は、 CSI の今月2つ目のレイアウトです。こちらがチャレンジ♪


I was inspired by the Asian painting on the wall, so I decided to use Chiyogami. Chiyogami is patterned Origami. I fussy cut Japanese elements from the Chiyogami and folded some of them to make squares. I made a Japanese fan with paper and toothpicks too. I combined them and divided them into 8 groups.I used a cutfile designed by Paige Evans, and placed all the elements on top. I adhered the picture in the middle, used some stickers for the title and finished the layout. Here are the close-ups;

壁に飾った東洋の絵からインスピレーションをもらいました。今回、メインは千代紙!色んな柄の千代紙からカットアウトしたり、四角(座布団)を折ったりしてそれを組み合わせ、エンベリにしました。センスはつまようじと千代紙で作りました。それらを8個に分け、Paige Evans デザインのカットファイルの上に並べました。真ん中に写真を配置し、タイトルをつけて完成!クローズアップです。









I'm happy how unique it turned out, and I hope you like it too! Thank you so much for visiting, and have a crafty weekend! 

いつもと少し違った雰囲気に満足!楽しみながら作りました。訪問して下さり、ありがとうございました!皆さんもチャレンジ楽しんで下さいね♡

INSTAGRAM   http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。