2019年6月1日土曜日

KISS IT BETTER (White...with 1 DT Work)


Hi! I can't believe that it's already June! (I think I say that every year though, lol.) Time flies, that's for sure. The color of this month's Challenge from White...with 1 is BLUE SHELTER. There's also a sketch too. I rotated the sketch.

こんにちは!もう6月なんて信じられますか??(毎年言ってますが、笑)今月の、White...with 1 チャレンジの色は「ブルー・シェルター」です。スケッチもあるので合わせてみてくださいね。私はスケッチを180度ひっくり返しました。



I used a stencil and modeling paste to create a soft pattern on the upper half of the background. Then I mixed blue and white acrylic paint and made a soft light blue color. I put some paint on a sponge and patted it over the modeling paste. I used a cutfile designed by Paige Evans on the lower half of the layout. I backed the cutfile with light blue paper and layered two kinds of lace ribbon and sewed them together. After I adhered it, I decorated the cutfile with pearl stickers, matted the photo with cloth and adhered it along with the journal and title. I scattered sequins and little pearls and finished the layout. Here are the close-ups;

まず、ステンシルとモデリングペーストを使ってレイアウトの上半分に模様をつけました。それからアクリル絵の具で薄い水色を作り、スポンジにつけて上からポンポンと着色。下半分にはカットファイルを使いました。後ろに水色のペーパーを貼り付け、2種類のレースを重ねて縫い合わせました。レイアウトに貼り付けた後、パールのステッカーで飾り、写真にガーゼを重ねてジャーナルとタイトルとともに貼りました。最後にスパンコールと小さなパールを散りばめて完成!クローズアップです♪






 Thank you so much for visiting! Hope you will join us!

訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんも是非、参加してくださいね♡



Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。