2018年8月3日金曜日

GOOD FRIENDS (Scrap Our Stash DT Work)


 
Hi! Hope you're enjoying scrapping! Today I made this layout with the Scrap Our Stash Golden Globe Stash Challenge. This month's movie is Thelma & Louise! I've watched this so many times and I love it!  So, the challenge is to create a layout inspired by this movie and, use a JOURNAL CARD and the word FRIEND somewhere on your layout.
 
 こんにちは!スクラップ楽しんでますか?今日のレイアウトは、Scrap Our Stash のDTワークです。今月の映画はテルマ&ルイーズ。この映画大好きで何度も見ました!若き日のブラピも出てますよね(笑) この映画をヒントにしてレイアウトを作ること、それからジャーナルカードと、FRIENDという言葉をどこかに入れること♪
 

 
These are pictures of my daughter and her best friend doing silly things together. I wanted to make this layout fun, happy, colorful and disorganized. I tore a big piece of striped patterned paper and adhered it to cardstock, spreaded white gesso and faded the stripes. I layered the pictures with journal cards, and cut out a camera from another. I used a lot of ephemeras throughout the layout. On the left side, I painted circles and placed all the alphas to make a very long title. I drew stitches around the cardstock with a gold pen, and that is pretty much it! Here are the details;

娘と娘の親友の写真を使いました。二人はいつもくだらないことでゲラゲラ笑って遊んでいます(笑) そんな二人にぴったりの、楽しくてカラフルで、散らかった?笑 レイアウトを作ることに。まず、ストライプのペーパーをちぎり、無地のペーパーに貼りつけ、ジェッソを塗ってストライプを和らげました。写真にジャーナルカードを重ね、カメラもカードからカットアウトしました。全体に色んなダイカットを使い、楽しい雰囲気に。左側には、カラフルな丸を絵の具で描いて、様々な字体のアルファベットで長いタイトルを。周りをゴールドのペンでステッチを描いて完成!簡単!









I like this disorganized look; I think it's perfect for the pictures and the theme. I'm looking forward to seeing all your layouts! Thank you so much for stopping by! Have a nice day♡

このごちゃっとして雰囲気!写真とテーマにピッタリだと思います(^○^) 皆さんのレイアウトも楽しみしています♪ 訪問して下さり、ありがとうございました。良い一日を♡

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。