2018年7月1日日曜日

SO MUCH FUN (CSI CASE FIE #257 DT Work)

 
Hello friends! It's getting hot now here in Japan. Summer is just there!! Today I'm sharing my take on the challenge of CSI. Here is the case file. Please check the challenge site for details!
 
こんにちは!暑くなってきました!夏はすぐそこですが、熱中症に注意ですね!!今日のレイアウトはCSI のDTワークです。詳細はチャレンジサイトをチェックしてね!質問はコメント欄で受け付けますのでいつでもどうそ♪
 
 
I was inspired by the colors and the summer theme. I wanted to create a beachy layout with my picture blending in with the background. I started with using a greenish patterned paper and added several different shades of green and yellow watercolors. The sand is made with natural sand textured paste and mica fragments. To add some texture, I used modeling paste and several stencils. I fussy cut some circles and layered them around the picture. I also fussy cut some flowers and popped them up with foam. I splattered some pink and added dew drops and finished the layout. Here are the close-ups;
 
色と夏テーマにインスピレーションをもらいました。ビーチっぽいレイアウトで、写真が溶け込むようにしたかったので、まずは海っぽい色のパターンペーパーに、さらにグリーンやイエローの水彩絵の具でグラデーションをつけました。砂はナチュラルサンドテクスチャペーストとミカフラグメンツを使って表現しました。さらにテクスチャをつけるために、モデぺと数種のステンシルで模様づけ。丸をカットアウトして写真の周りに重ねたり、花もカットアウトしてポップアップ。ピンクのインクを飛ばし、デュードロップを散らして完成!
 





 
 
 
Love how this turned out! Thank you so much for stopping by, and I hope to see your creations too!

なかなかいい感じに仕上がりました!(自画自賛・笑) 訪問して下さり、ありがとうございました!皆さんがどのようなレイアウトを作るのか、楽しみにしています♪

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。