2018年6月17日日曜日

make a wish (Scrap Our Stash DT Work)

 
 
Hello! The new layout I'm happy to share today is made with the Blend-A-Sketch Challenge from Scrap Our Stash. I mainly used the right sketch, and took the photo part from the left. Here are the sketches, and don't forget to add Star embellishments and/or Star patterned paper!
 
こんにちは!今日のレイアウトはScrap Our Stash のスケッチチャレンジで作りました。二つのスケッチを組み合わせて一つのレイアウトを作ります。私は、主に右のスケッチを使い、写真部分は左から取りました。それから、星のエンベリと(または)星のペーパーを使うのも忘れないでね☆
 


I started with using a cut file. I backed some of the stars and circles with paper, cut one third of the cutfile and layered it with blue cardstock. Then I tore the cardstock a little larger than the cut file and layered it with green patterned paper. After I adhered all the papers, I splattered white red and blue acrylic paint. I layered the pictures with tissue paper and cardstock, and adhered them. I used embellishments such as diecuts, sequins, flairs、 washi tape and a ribbon. I stitched through the title and journaling to add some interest. Here are the close-ups;

まず、カットファイルを使うことにしました。いくつかの星や丸の後ろにペーパーを重ねて貼り、1/3をカットして、ブルーのペーパーに貼りつけました。ブルーのペーパーもカットファイルより少し大きめにちぎってパターンペーパーに貼りつけ、白、赤、青のアクリル絵の具を飛ばしました。写真に包装紙とペーパーを重ねて貼り、ダイカット、スパンコール、木のボタン、マステとリボンで飾りつけました。タイトルとジャーナルにミシンをかけて完成!






 

I can't wait to see how everyone blended the sketches! Thank you so much for stopping by, and have a nice Sunday♪
 
皆さんがどのようにスケッチを組み合わせたのか、楽しみにしています!訪問してくださり、ありがとうございました。良い日曜日を!

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。