2018年3月1日木曜日

TOMBOY (CSI CASE FILE #249 DT Work)


Hello friends! Today I'm excited to share my layout for the new CASE FILE from CSI! Here is the case file. I was inspired by the bunting, colors and the outdoor theme. My daughter was such a tomboy and loved playing outdoors!

こんにちは!今日は、CSI の新しいチャレンジで作ったレイアウトを紹介します♪ こちらがチャレンジです。私は、バナーと色とアウトドアのテーマにインスピレーションをもらって作りました。娘は小さい頃、本当にお転婆で、外遊びが大好きでした!

 
I decided to fussy cut some signs from paper, and line them up on a map patterned paper. Before I adhered them, I spread gesso and sprayed some green and crimson ink although it doesn't show much. After I adhered all the signs, I matted the photo with patterned paper and embellished around them with stickers, metal parts, a wooden flair and enamel dots. I finished the layout with adding some black splatters. Here are some details;
 
まず、ペーパーから標識をカットアウトし、地図のパターンペーパーにバナーのように並べてみることにしました。貼りつける前に、ジェッソを塗り、緑と真紅色のインクをスプレーしましたが、写真ではあまり見えないですね、ごめんなさい!標識を貼りつけて、写真にペーパーを重ねた後は、ステッカーやメタルパーツ、木のボタン、エナメルドッツで飾りつけました。最後に黒い点をちょんちょんとのせて完成!
 
 

 
 
The process was very simple, but I love how it turned out! You can find tons of inspirations from the design team, so don't forget to check the CSI blog! Thank you for stopping by, and have a nice day:)

とても簡単なプロセスでできましたが、出来上がりには満足!デザインチームの作品は素敵なものばかりなので、CSIのブログも是非チェックしてね♪ 立ち寄って下さり、ありがとうございました!良い一日を♡

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。